Beleggingsmatch belde me.

 

Dat ze verder wilden onder een nieuwe naam: Finner.

 

Omdat ze veel meer gingen worden dan een vergelijkingssite

 

en omdat het tijd werd voor iets hoogwaardigers, qua uitstraling en look en feel.

 

De vraag: of ik mee wilde denken over 'de Why' en of ik hun brandstory kon opschrijven

 

en dat dan meteen in een voice-over kon gieten.

 

Zou het dan misschien ook nog mogelijk zijn dat ik even allemaal teksten kon tikken voor de nieuwe site?

 

En oh ja: of ik dan ook meteen even de nieuwe tone of voice wilde doen...

 

Ik kwam zowat een halfjaar elke vrijdagochtend over de vloer op de Rotterdamse Meent.

 

In die tijd at ik vele avocado's, stukken vis en pensioenbroodjes.

 

En ik schreef dus van alles op samen met Bart Spronk, Stephan Freelink en Rolf Gouderjaan.

 

Veel werd daarna keihard gebackspacet om vervolgens weer in een iets andere vorm op het scherm te komen.

 

Want zo gaat dat soms.

 

Nou eh, en dan krijg je dus dit!

 

Ik ben heel trots op deze samenwerking.

 

Het is echt mooi geworden allemaal!